شنبه ٥ فروردين ١٣٩٦ -

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات




گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۷۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۸۴۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۱۳۸۵۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٤/١١ - ۷۵۴ مورد

داوری جشنواره وب سنجی دانشگاه از ابتدای مهرماه امسال کلید می خورد

دوشنبه ١٥ شهریور ١٣٩٥ ساعت ١٢:٥ ب.ظ   ( بازدید : 696 نفر )


دومین جشنواره وب سنجی دانشگاه تا پایان شهریورماه امسال تمدید شد

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با اعلام تمدید مرحله داوری جشنواره وب سنجی سایت های دانشگاه  تا پایان شهریور ماه امسال گفت : با توجه به استقبال و همکاری تمامی واحد های مستقر در دانشگاه و درخواست جهت تمدید مرحله داوری ،در این راستا تا پایان ماه جاری واحدهای دانشگاه وقت دارند اطلاعات و اخبار سایت های خود را ارتقا دهند.

مهندس وحیدی فر با اشاره به اهداف این جشنواره افزود :به منظور ارتقا رتبه پرتال دانشگاه، بروز رساني صفحات سايت، افزايش بار علمي سايت ها و قدرداني از مسئولين سايت هاي برتر وب سايت هاي دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالی وب سایت واحدهای تابعه توسط کمیته فنی وب سایت دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که در راستای جشنواره وب سنجی دانشگاه ، با پایان یافتن مهلت بارگذاری اطلاعات داوری از سایت های دانشگاه از ابتدای مهرماه کلید خواهد خورد.

 مهندس وحیدی فر با اشاره استقبال و همکاری تمامی واحد های مستقر در دانشگاه در نخستین جشنواره وب سنجی دانشگاه که سال گذشته بر گزار شده بود یاد آور شد ،معاونت دانشجویی و فرهنگی ،معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فناوری اطلاعات در این جشنواره در بخش واحد های برتر به ترتیب مقام اول تا سوم را ازآن خود کردند و در بخش مسئولین سایت نیز دانشکده پرستاری مامایی،دانشکده پزشکی و معاونت فرهنگی دانشجویی اول تا سوم شدند.

مهندس وحیدی فر با اشاره به دستاوردهای این جشنواره  در سال گذشته بیان داشت :تعداد صفحات وب سایت طی دی ماه 94 به  52700 رسید این در حالی بود که در دی ماه 93 این آمار به 29400 رسیده است وهمچنین تعداد سایت های جدید ایجاد شده طی برگزاری جشنواره 36  مورد که این آمار در مدت مشابه سال های 90و91 و92 و 93 فقط 96 مورد بوده است.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با توجه به استقبال واحدها اظهار امیدواری کرد که امسال تعداد صفحات وب سایت دانشگاه به دو برابر ارتقا خواهد یافت.


منبع : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
مراکز ترک اعتیاد (۱۷۹۷۲ بازدید)
مراکز تصویربرداری (۹۴۱۲ بازدید)
فرمت EXE چیست؟ (۹۳۷۶ بازدید)
شعار سال (۸۰۳۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...