شنبه ٥ فروردين ١٣٩٦ -

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات




گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۰۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۶۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۲۸۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۱۵۲۹۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٤/١١ - ۷۵۴ مورد

تاکید رییس دانشگاه بر نقش موثر فناوری اطلاعات در دستیابی به اهداف برنامه تحول سلامت

یكشنبه ١ مرداد ١٣٩٦ ساعت ١١:٥١ ق.ظ   ( بازدید : 530 نفر )


به گزارش وبدا رییس دانشگاه در جمع کارکنان فناوری اطلاعات واحدهای تابعه دانشگاه بر نقش فناوری اطلاعات در سازمان ها تاکید کرد و گفت: بدون در اختیار داشتن فناوری اطلاعات به اهداف برنامه تحول سلامت دست نخواهیم یافت.
دکتر گلمکانی با اشاره به اتفاقات خوبی که در حوزه سلامت طی 4 سال اخیر رخ داده است گفت:اگر در این حوزه ما پزشک و امکانات فراهم کنیم اما پرونده الکترونیکی نداشته باشیم انرژی هدر داده ایم و این امر تاثیر مهم فناوری اطلاعات را می رساند.
وی با تاکید بر این که استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات هزینه ها را کاهش می دهد ،خاطرنشان کرد : نرم افزارهای بیمارستانی HIS باید با داروخانه و بیمه ها ارتباط و لینک داشته باشد تا باعث حذف دفترچه های کاغذی بیمه و ... گردد این ضرورت دنیای امروز می باشد.
وی با اشاره به اضافه شدن 88 هزار مترمربع به مجموعه دانشگاه طی 4 سال اخیر که معادل 75 درصد آن چه در 40 سال گذشته در این حوزه بوده است ،تصریح کرد : کارکنان فناوری اطلاعات دانشگاه نیز با تجهیز و راه اندازی شبکه و خرید سیستم ها و نرم افزارهای مختلف در این رویداد بزرگ نقش داشته اند.
رئیس دانشگاه با خطاب به حاضران در این جلسه با اشاره به وجود نیروهای جوان و با استعداد در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه افزود:کارهای بزرگی طی چند سال اخیر در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه انجام گرفته است و مطمئن هستم شرایط بهتری برای آینده دانشگاه ایجاد خواهید کرد.
دکتر گلمکانی حضور نیروهای فناوری اطلاعات را در بخش های مختلف بسیار موثر دانست و بیان داشت :کارکنان فناوری اطلاعات با استفاده از دانشی که دارند می توانند بیشتر کارهایی که به صورت سنتی پیش می رود تغییر دهند.
وی با بیان این که تفکر هیئت رئیسه دانشگاه کمک به ارتقا حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه است افزود :انتظار داریم با مدیریت جدید در مجموعه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه قوی تر از گذشته در عرصه تحول نظام سلامت پیش بیایید.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از ریاست عالی دانشگاه نسبت به حضور در نخستین گردهمایی کارکنان فاوا دانشگاه ، به تشریح چشم اندازهای کاری حوزه فناوری اطلاعات پرداخت و بر نقش مهم و تاثیرگذار کارکنان فناوری اطلاعات دانشگاه نسبت به تحقق اهداف طرح نظام سلامت تاکید کرد.


منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
مراکز ترک اعتیاد (۱۷۹۹۷ بازدید)
فرمت EXE چیست؟ (۹۴۳۵ بازدید)
مراکز تصویربرداری (۹۴۲۰ بازدید)
شعار سال (۸۰۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...