شنبه ٥ فروردين ١٣٩٦ -

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات




گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۶۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۱۵۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۱۵۱۵۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٤/١١ - ۷۵۴ مورد

یرگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان فناوری اطلاعات و مسوولان سامانه های مرتبط با دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

یكشنبه ٢٦ شهریور ١٣٩٦ ساعت ١٦:٠ ب.ظ   ( بازدید : 436 نفر )


به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه  ؛ جلسه هم اندیشی کارشناسان فناوری اطلاعات و مسوولان سامانه های مرتبط با دانشجویان در سالن اندیشه ستاد دانشگاه برگزار شد.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در این جلسه ضمن اشاره به حساسیت های موجود در حوزه ثبت نام دانشجویان جدید الورود و برنامه ریزی های لازم در خصوص تسریع در خدمات دهی مناسب به دانشجویان در حوزه های مختلف ثبت نام و اسکان و تغذیه گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری متقابل بین معاونت آموزشی و دانشجویی فرایند ثبت نام و تحویل کارت دانشجویان از روز سه شنبه 28 شهریور ماه لغایت 2 مهرماه خواهد بود.

مهندس حیدرپور همچنین با تاکید بر آماده سازی زیر ساخت اتوماسیون تردد خوابگاه ها و استفاده از این سامانه از ابتدای مهرماه افزود : مسوول سامانه تردد خوابگاه ها باید طی روزهای اخیرفرایندهای لازم استفاده از این سامانه برای دانشجویان جدید الورود فراهم نماید.

در ادامه مهندس خواجه پور، مسوول فناوری اطلاعات معاونت آموزشی دانشگاه از توریع کارت های دائم دانشجویان در همان روز ثبت نام خبر داد و گفت : امسال برای نخستین مرتبه با هماهنگی های انجام گرفته بین معاونت آموزشی و دانشجویی دانشجویان در همان زمان ثبت نام با ارائه فیش پرداختی کارت خود را در همان محل ثبت نام دریافت خواهند کرد.

همچنین آقای علیزاده مسوول سامانه تغذیه دانشگاه از توزیع غذا در 3 خوابگاه و سلف مرکزی و همچنین بیمارستان امام حسن (ع) در ابتدای سال تحصیلی برای دانشجویان مرکز استان خبر داد .


منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
مراکز ترک اعتیاد (۱۷۹۹۵ بازدید)
فرمت EXE چیست؟ (۹۴۲۸ بازدید)
مراکز تصویربرداری (۹۴۲۰ بازدید)
شعار سال (۸۰۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...