شنبه ٥ فروردين ١٣٩٦ -

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات




گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۲۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۱۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۱۳۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۱۷۴۶۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٤/١١ - ۷۵۴ مورد

بارگذاري يادداشتهاي سخنراني

دوشنبه ٢٢ تیر ١٣٩٤ ساعت ١٤:٣٥ ب.ظ   ( بازدید : 423 نفر )


 

يكي از آسانترين راه­ها براي استفاده از Moodle براي افزايش يادگيري دانشجويان اين است كه قبل از شروع سخنراني، يادداشتهاي سخنراني را بارگذاري كنيد. تدارك دستيابي به طرح­هاي درس قبل از تشكيل كلاس به دانشجويان شما ابزاري مي­دهد تا براي كلاس و سازمان دهي يادداشتهاي كلاسي خود آماده شوند. اگر دانشجويان بدانند كدام موضوعات براي شما مهم تلقي مي­شوند و مي­خواهيد آنها را در درس خود قرار دهيد بيشتر علاقمند مي­شوند تا به اين نوع موضوعات در هر مطلبي كه به آنها داده مي­شود دقت كنند.

در طول كلاس، آنها مي­توانند از يادداشتهاي دروس به عنوان طرح پايه استفاده كرده و روي كار كردن روي ايده­هاي اصلي هرماه با مثال­ها تمركز كنند. همچنين يادداشتهاي دروس ابزار كاربردي مناسبي براي دانشجوياني است كه زبان مادري آنها با زبان صحبت كننده، تفاوت دارد. اگر آنها در طول درس جا بمانند، به يادداشتها مراجعه كرده تا به مسير باز گردند.

اگر شما از Power point در طول درس خود استفاده مي­كنيد يك راه آسان براي ايجاد و بارگذاري يادداشتهاي  درس اين است كه اسلايدهاي خود را به صورت فايل RTF ذخيره كنيد. اين كار به گرافيك­ها و موضوعات اضافي ديگر پايان داده و يك طرح كاملاً متني براي دانشجويان آماده مي­كند انتقال و چاپ كردن اين فايل­ها براي كلاس آسان خواهد بود.


منبع : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
مراکز ترک اعتیاد (۱۸۰۵۰ بازدید)
فرمت EXE چیست؟ (۹۵۳۳ بازدید)
مراکز تصویربرداری (۹۴۲۴ بازدید)
شعار سال (۸۰۵۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...