شنبه ٥ فروردين ١٣٩٦ -

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات




گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۶۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۰۲۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۱۳۶۳۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٤/١١ - ۷۵۴ مورد

نخستین جشنواره وب سنجی دانشگاه با اعلام نتایج واحد های برتر به کار خود پایان داد

چهارشنبه ٣٠ دی ١٣٩٤ ساعت ٨:٢٧ ق.ظ   ( بازدید : 1669 نفر )


 نخستین جشنواره وب سنجی دانشگاه با اعلام نتایج واحد های برتر به کار خود پایان داد

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با اعلام پایان مرحله داوری جشنواره وب سنجی سایت های دانشگاه گفت : استقبال و همکاری تمامی واحد های مستقر در دانشگاه در این جشنواره بسیار پرشور بود که دراین راستا شاهد تحول شگرفی در ایجاد و بارگذاری محتوایی سایت ها دانشگاه نسبت به 4 سال گذشته بودیم.

مهندس وحیدی فر با اشاره به اهداف این جشنواره افزود :به منظور ارتقا رتبه پرتال دانشگاه، بروز رساني صفحات سايت، افزايش بار علمي سايت ها و قدرداني از مسئولين سايت هاي برتر وب سايت هاي دانشگاه علوم پزشکي خراسان شمالی از سال 94 دو مرتبه در سال وب سایت واحدهای تابعه توسط کمیته فنی وب سایت دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت

وی بیان داشت:طی زمان بندی انجام شده در مرداد و شهریورماه سال جاری کمیته  وب سنجی به صورت تخصصی نخستین بررسی از وب سایت های واحد های مختلف دانشگاه را انجام داد که در نهایت نقاط ضعف و قوت واحد ها در جلسات با حضور مسئولان مرتبط مورد ارائه قرار گرفت و تمامی واحدها ملزم به رفع موارد مطرح شده شدند.

وی با بیان این که در راستای جشنواره وب سنجی دانشگاه ، با پایان یافتن مهلت بارگذاری اطلاعات داوری از سایت های دانشگاه از ابتدای دی ماه کلید خورد ادامه داد : در بررسی نهایی که در دی ماه امسال توسط کمیته تخصصی وب سنجی انجام شد بر اساس شاخص های اعلام شده و تعداد صفحات ایجاد شده سایت های واحد ها مورد ارزشیابی و امتیاز قرار گرفتند.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات با تاکید بر این که ملاک سنجش سایت ها به هیچ عنوان سلیقه ای نبود افزود: ملاک سنجش بر اساس شاخص های ابلاغی سازمان برنامه ریزی و مدیریت کشور و همچنین سایت های برتر دانشگاه های علوم پزشکی کشور بوده است

 مهندس وحیدی فر با اشاره به این که بی طرفی و عدالت در ارزیابی ها سر لوحه تیم ویژه بررسی وب سنجی دانشگاه بوده است افزود :در این راستا بررسی ها با زمان و دقت بیشتر انجام گرفت و همچنین به جهت حداقل رساندن نظرات شخصی در داوری چندین نوبت هر سایت از طریق افراد مختلف امتیاز دهی و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:معاونت دانشجویی و فرهنگی ،معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فناوری اطلاعات در این جشنواره در بخش واحد های برتر به ترتیب مقام اول تا سوم را ازآن خود کردند و در بخش مسئولین سایت نیز دانشکده پرستاری مامایی،دانشکده پزشکی و معاونت فرهنگی دانشجویی اول تا سوم شدند.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات با اشاره به این که سایت مدیریت فناوری اطلاعات جزو سایت های برتر در ارزشیابی مشخص شده است افزود : با توجه به این که این مدیریت مجری برگزار کننده جشنواره به حساب می آید سایت مدیریت آمار و فناوری از دور مسابقات جشنواره خارج شد.

مهندس وحیدی فر با اشاره به دساوردهای این جشنواره بیان داشت :تعداد صفحات وب سایت طی دی ماه 94 به  52700 رسید این در حالی بود که در دی ماه 93 این آمار به 29400 رسیده است وهمچنین تعداد سایت های جدید ایجاد شده طی برگزاری جشنواره امسال 36  مورد که این آمار در مدت مشابه سال های 90و91 و92 و 93 فقط 96 مورد بوده است.

وی تعدا جلسات توجیهی و آموزشی را 14 جلسه طی 3 ماه و تعداد آموزش دیدگان نرم افزار را در مدت یاد شده 69 نفر و 10 ساعت مشاوره تلفنی توسط کارشناسان انفورمایک یاد کرد.     

مهندس وحیدی فر ایجاد قالب سایت های انگلیسی برای زیرمجموعه ها و صفحه اول دانشگاه ، ایجاد قالب جدید برای سایت اصلی دانشگاه (پیاده سازی 11 ماژول جدید) ، ماژول های جدید ایجاد شده برای سایت های زیرمجموعه:  3 ماژول (مدیریت ارسالات فرم ساز، مدیریت کاربران مدیر فرم های ایجادی، ارتباط مستقیم با مدیران و ...) و ماژول های اصلاح شده برای سایت های زیرمجموعه:  6 ماژول (ماژول در سایت، گالری تصاویر،نمایش اخبار و ...) را از امکانات جدید اضافه شده به سایت دانشگاه برشمرد.

مهندس وحیدی فر در این ارتباط از تمامی همکارانی که در تمامی مراحل این جشنواره که شامل آموزش ، ارزیابی ،داوری همکاری لازم را داشتند به خصوص مهندس قاضی زاده ،مهندس قهرمانی و مهندس پورخیاط تقدیر و تشکر نمود.

وی یادآور شد :مراسم اختتامیه این جشنواره در آینده نزدیک برگزار می شود وواحد های برتر و مسئولین سایت برتر طی مراسمی در حضور ریاست محترم دانشگاه معرفی  و تقدیر خواهند شد.

جهت مشاهده امتیازات بر روی لینک ذیل کلیک نمایید

برتر.docx


منبع : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
مراکز ترک اعتیاد (۱۷۹۷۰ بازدید)
مراکز تصویربرداری (۹۴۰۹ بازدید)
فرمت EXE چیست؟ (۹۳۶۶ بازدید)
شعار سال (۸۰۳۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...