شنبه ٥ فروردين ١٣٩٦ -

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات




گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۶۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۱۸۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۱۵۱۹۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٤/١١ - ۷۵۴ مورد

آموزش نصب اندروید 7 نوقا روی دستگاه های نکسوس

سه شنبه ٢ شهریور ١٣٩٥ ساعت ٧:١٧ ق.ظ   ( بازدید : 1236 نفر )


بسیاری از کاربران اندرویدی منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی اندروید 7 نوقا بودند. ساعتی قبل گوگل اندروید 7 نوقا را برای دستگاه‌های نکسوس 6، نکسوس 6 پی، نکسوس 5 ایکس، نکسوس 9، نکسوس پلیر و تبلت پیکسل سی منتشر کرد. این خبر برای کاربران زیادی اهمیت دارد. در ادامه نحوه‌ی نصب این سیستم عامل را برای دستگاه‌های نکسوس در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ابتدا باید Android SDK را دریافت و نصب کنید. بعد از این کار به آدرس platform-tools/ رفته و پنجره‌ی Command Prompt را باز کرده و درایور ADB را تست می‌کنید. با این روش مطمئن می‌شوید که دستگاه شما قابل شناسایی است. سپس باید به تنظیمات توسعه‌دهندگان Developer Settings رفته و گزینه‌ی USB Debugging را فعال کنید. بعد از آن دستگاه را به کامپیوتر وصل کرده و در پنجره‌ی Command Prompt عبارت "adb devices" را وارد می‌کنید. بعد از واردکردن دستور مورد نظر، پنجره‌ی پاپ‌آپ روی گوشی، تبلت یا تلویزیون شما نمایش داده می‌شود که مجوز اتصال از طریق ADB به کامپیوتر داده می‌شود. کافی است گزینه‌ی enable را فعال کنید تا به مراحل بعد هدایت شوید.

اکنون کامپیوتر شما می‌تواند به دستگاه مورد نظر متصل شود. گام بعدی آنلاک کردن بوت‌لودر است. برای این کار باید دستگاه را خاموش کرده و سپس کلید فیزیکی کم کردن صدا و پاور را با هم نگه دارید. سپس در پنجره‌ی Command Prompt عبارت "fastboot oem unlock" را وارد کنید. بعد از ورود این عبارت، گوشی از شما می‌خواهد که آنلاک کردن بوت‌لودر را تایید کنید.

بعد از تایید، تمامی اطلاعات شما پاک می‌شود، بنابراین از اطلاعات مورد نیاز خود حتما نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید. بعد از پایان این مرحله، عبارت "fastboot reboot" را وارد کنید. مرحله‌ی بعدی دریافت فایل ایمیج کارخانه است. بعد از دانلود نسخه‌ی مناسب گوشی خود از وب‌سایت Android Developers، دستگاه نکسوس خود را بوت کنید. سپس عبارت "flash-all.bat" را وارد کنید تا تمامی موارد مورد نیاز روی دستگاه شما فلش شود. یادتان باشد که فرایند فلش کمی وقت‌گیر است و بعد از پایان کار می‌توانید دستگاه خود را راه‌اندازی کنید. از نوقا لذت ببرید!

نکته‌ی مهم این است که اگر احساس کردید فرایند راه‌اندازی مجدد دستگاه شما بیش از حد طول کشیده است، نگران نباشید. انتظار می‌رود روی بعضی از دستگاه‌ها این مرحله کمی زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

در حال حاضر فایل ایمیج کارخانه کاملا برای اندروید 7 نوقا آماده نیست، ولی به‌ زودی در اختیار همه قرار واهد گرفت. چشم از صفحه‌ی توسعه‌دهندگان اندروید برندارید تا نوبت به دستگاه شما برسد.


منبع : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
مراکز ترک اعتیاد (۱۷۹۹۵ بازدید)
فرمت EXE چیست؟ (۹۴۲۸ بازدید)
مراکز تصویربرداری (۹۴۲۰ بازدید)
شعار سال (۸۰۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...