شنبه ٥ فروردين ١٣٩٦ -

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات




گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۰۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۱۷۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۱۷۹۹۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٤/١١ - ۷۵۴ مورد

رونمایی از ویرایش جدید سامانه درخواست خدمت فاوا دانشگاه (سامانه تیکت) به صورت ویدیو کنفرانس

یكشنبه ٦ خرداد ١٣٩٧ ساعت ١:٧ ق.ظ   ( بازدید : 344 نفر )


در سومین گردهمایی مسئولان فاوا دانشگاه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد از ویرایش جدید سامانه درخواست خدمت فاوا دانشگاه (سامانه تیکت) که توسط تیم تحقیق و توسعه مدیریت فاوا دانشگاه طراحی شده است رونمایی شد. در این جلسه در ابتدا مهندس جوادی مسئول اداره نرم افزار گزارشی در خصوص تعداد درخواست های ثبت شده هر یک از واحدهای دانشگاه در سامانه تیکت ارائه کردند. طبق گزارش ارائه شده در حوزه معاونت ها، معاونت بهداشتی با تعداد 268 درخواست ثبت شده در سامانه دارای بیشترین تعداد درخواست می باشد. در حوزه بیمارستان ها، بیمارستان بنت الهدی با تعداد 275 درخواست ثبت شده دارای بیشترین تعداد درخواست می باشد. در حوزه دانشکده ها دانشکده پزشکی با تعداد 56 درخواست ثبت شده دارای بیشترین تعداد درخواست می باشد. و در حوزه شبکه و مراکز بهداشتی شبکه و مرکز بهداشت جاجرم با ثبت 88 درخواست در سامانه دارای بیشترین تعداد درخواست می باشد. همچنین تعداد درخواست های ثبت شده از ستاد مدیریت فاوا دانشگاه تعداد 1038 مورد می باشد.

در ادامه مهندس قاضی زاده مسئول تیم تحقیق و توسعه دانشگاه توضیحاتی در مورد قابلیت های جدید اضافه شده به سامانه درخواست خدمت فاوا دانشگاه ارائه فرمودند. از جمله قابلیت های اضافه شده امکان خواندن گروههای تعریف شده در اکتیودایرکتوری دانشگاه می باشد.

مهندس حیدرپور مدیر محترم فاوا دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از واحدهای فعال در ثبت درخواست خدمت در سامانه با اشاره به نامه ریاست محترم دانشگاه بر لزوم ثبت در خواست ها در سامانه و ارائه خدمت توسط فاوا دانشگاه به واحدها از طریق سامانه تیکت تاکید کردند که مسئولان فاوا کلیه واحدها فقط بر اساس تیکت ها خدمات را ارائه نمایند و تصمیمات آینده برای انتقال و جابه جایی نیروها بر اساس سامانه تیکت انجام خواهد شد. همچنین ایشان از کلیه معاونین، مدیران و روسا و همکاران دانشگاه که همکاری لازم در ثبت درخواست ها در سامانه تیکت را داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

 


منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
مراکز ترک اعتیاد (۱۸۰۶۴ بازدید)
فرمت EXE چیست؟ (۹۵۴۲ بازدید)
مراکز تصویربرداری (۹۴۲۴ بازدید)
شعار سال (۸۰۵۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...