شنبه ٥ فروردين ١٣٩٦ -

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات




گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۰۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۱۷۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۱۸۰۰۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٤/١١ - ۷۵۴ مورد

نظرسنجی

چهارشنبه ٧ مرداد ١٣٩٤ ساعت ١٢:٥٦ ب.ظ   ( بازدید : 888 نفر )


در این نرم افزار قابلیت نظر سنجی وجود دارد که از آن می توان برای پاسخگویی کاربران به سوالات مورد نظر و همچنین مدیریت پاسخ های کاربران توسط مدیر جلسه استفاده نمود. برای استفاده از این قابلیت با کلیک بر روی دکمه Manage Polls از دکمه های سمت چپ بالای صفحه، می توان به صفحه مدیریت نظر سنجی دسترسی داشت.

 

 

 

در صفحه مدیریت نظر سنجی از دکمه Create Custom Poll  برای ایجاد نظر سنجی جدید استفاده کنید. با کلیک بر روی این دکمه، صفحه Create New Poll باز می شود.

 

 

 

- در قسمت Title عنوان نظر سنجی را مشخص کنید.

- در قسمت Question  سوال نظر سنجی را تایپ کنید.

- در قسمت Answers  پاسخ های مورد نظر که کاربران می توانند انتخاب کنند را وارد کنید. دقت کنید که در هر خط از این باکس یک پاسخ را وارد کنید. بعنوان مثال پاسخ 1 در خط یک و سپس با زدن دکمه Enter  بر روی صفحه کلید به خط بعدی بروید و پاسخ های بعدی را در خط های جدید وارد کنید.

پس از وارد کردن پاسخ ها، در صورتی که بخواهید اجازه دهید تا کاربران بیش از یک پاسخ را انتخاب کنند گزینه Allow users to choose more than one response در پایین همین صفحه را تیک بزنید و در انتها با کلیک بر روی دکمه Create نظر سنجی فعلی را ایجاد کنید.

 

 

 

صفحه ایجاد نظر سنجی جدید بسته خواهد شد، و در صفحه مدیریت نظر سنجی ها می توانید سوال نظر سنجی ایجاد شده در مرحله قبل را مدیریت کنید و یا اینکه سوالات دیگری را ایجاد کنید.

برای اصلاح صورت سوال و پاسخ های نظر سنجی قبل از شروع نظر سنجی می توان از دکمه Edit در روبروی عنوان نظر سنجی های موجود استفاده کرد.

جهت شروع پاسخ دهی حاضرین در جلسه، دکمه Start را کلیک کنید. صفحه ای با صورت سوال نظر سنجی و پاسخ هایش، به همه کاربران حاضر در جلسه نمایش داده خواهد شد و مدیر جلسه منتظر می ماند تا کاربران پاسخ های خود را در زمان مقرر ارسال کنند.

در زمانی که کاربران مشغول پاسخ دهی به نظر سنجی هستند و یا پس از اتمام نظر سنجی، مدیر جلسه می تواند با کلیک بر روی دکمه Result  در روبروی عنوان نظر سنجی، نتایج و درصد پاسخ های داده شده را به صورت کامل و در گزارشگر نظرسنجی مشاهده و مدیریت کند.

 

 


منبع : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
مراکز ترک اعتیاد (۱۸۰۶۴ بازدید)
فرمت EXE چیست؟ (۹۵۴۲ بازدید)
مراکز تصویربرداری (۹۴۲۴ بازدید)
شعار سال (۸۰۵۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...